24 Ocak 2008 Perşembe

"Cumhuriyet Mitingleri Doğru Değildi"

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, cumhurbaşkanlığı seçimi sürecinde Cumhuriyet Halk Partisi'nin(CHP) de destek verdiği cumhuriyet mitinglerini doğru bulmadığını söyledi. Sarıgül, "Benim felsefem ulusal birlik. Bayrağımızdan ayrılmadan toprağımızdan ayrılmadan yaşamalıyız." dedi.

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, cumhurbaşkanlığı seçimi sürecinde Cumhuriyet Halk Partisi'nin(CHP) de destek verdiği cumhuriyet mitinglerini doğru bulmadığını söyledi. Sarıgül, "Benim felsefem ulusal birlik. Bayrağımızdan ayrılmadan toprağımızdan ayrılmadan yaşamalıyız." dedi.

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Suriçi Grubu tarafından Golden Hıll Otel'de düzenlenen toplantıya katıldı. Katılımcıların sorunlarını dinleyen Sarıgül, burada yaptığı konuşmada CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'a yüklendi. Baykal'ın laiklikle uzaktan yakından ilgisinin olmadığını savunan Sarıgül, "Baykal'ın tek terdi koltuğunu korumak" dedi.

Cumhurbaşkanlığı seçimi sürecinde düzenlenen cumhuriyet mitingleri ile ilgili görüşlerini de anlatan Sarıgül, "Bu mitingleri doğru bulmadığımı ifade etmek isterim" diye konuştu. Yaşamı boyunca felsefesini ulusal birlik olarak belirlediğini dile getiren Sarıgül, "Bayrağımızdan ve toprağımızdan ayrı bir şey düşünemeyiz" dedi. Atatürk ilkelerine lafta değil; projede önem verilmesi gerektiğini kaydeden Sarıgül, "Atatürk ne diyor; 'beni övmeyi bırakın iş yapın' diyor. Atatürk gelse şimdiki partililere dese; 'Benim kurmuş olduğum partiyi halktan da uzaklaştırmışsın, haktan da uzaklaştırmışsın. 25 yıldır burada oturuyorsun. Sen ne iş yapıyorsun burada?' dese ne olacak. İşte ben size bunu diyorum. Bunu dediğim için de başıma gelmeyen kalmadı. 3 defa mahkeme kararı ile döndüm 4. defa mahkeme tarafından ihraç edildim." şeklinde konuştu. (Cihan Haber Ajansı)

Hiç yorum yok: