30 Aralık 2007 Pazar

Şişli Belediye Başkanı Sarıgül: "Baykal, Atatürk'ün Arkasına Sığınarak İstismar Ediyor"

 

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Deniz Baykal'ın Atatürk'ün arkasına sığınarak istismarda bulunduğunu savundu.

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Muş Halk Eğitim Merkezi'nde engelli vatandaşlara tekerlekli sandalye dağıtım törenine katıldı.

Muş'taki 100 bedensel engelliye tekerlikle sandalye dağıtan Mustafa Sarıgül, özel uçakla geldiği Muş'ta ilk olarak Muş Belediye Başkanı Necmettin Dede'yi makamında ziyaret ettikten sonra Hacı Şeref Camii'nde cuma namazını kıldı.
Daha sonra Muş Halk Eğitim Merkezi'nde düzenlenen tekerlekli sandalye dağıtım törenine katılan Sarıgül, yaptığı konuşmada CHP Genel Başkanı Deniz Başkal'a yüklendi.
Baykal'ın Atatürk'ün arkasına sığınarak istismarcılık yaptığını kaydeden Sarıgül, kendisinin de halkın içerisinden biri olduğunu söyledi.

Sarıgül, "Belediye Başkanımız Necmettin Dede bize misafirperverliğini gösterdi. Ama ev sahipliği yapması gerekenleri göremedik. Onlarda kırk yıldan beri Ankara'da bulunan zatı muhterem duyar diye korktular. Ben Muş'tan o beyefendiye sesleniyorum. Kırk yıldır o koltukta oturuyorsun. Tavuk su içer Allah'a bakar. Kırk yıldır o oturduğun koltukta hiçbir hizmet yapmamışsın. Koskoca bulunduğu siyasi hareketi halktan da haktan da koparmışsın. Yaptığın işte de Atatürk'ün arkasına sığınıyorsun. Sabah akşam Atatürk'ü istismar ediyorsun. Unutmayın ki Kocatepe'de Sakarya'da savaşılırken Atatürk'ün yanında herkes vardı ve Muşlularda vardı. Hepimizin Ata'sı Atatürk kalkar bir gün genel merkeze gelirse derse ki, 'Sen burada ne oturuyorsun? Benim koskoca partimi halktan da koparmışsın, haktan da koparmışsın.' O zaman orada ne cevap vereceksin? Çok merak ediyorum" dedi.
Muş Belediye Başkanı Necmettin Dede de, Muş'taki engellilere yaptığı yardımdan ötürü Mustafa Sarıgül'e teşekkür etti.
Muş Bedensel Engelliler Derneği Başkanı Bedri Korkmaz da engellilerin unutulmaması gerektiğini kaydederek, engellilere 100 tekerlekli sandalye dağıtan Sarıgül'e teşekkür etti.
Mustafa Sarıgül, Muş'taki törenin ardından Vali İbrahim Özçimen'i de makamında ziyaret etti.
Vali İbrahim Özçimen, Mustafa Sarıgül'e Muş Lalesinin amblem yer aldığı plaket verdi. Sarıgül daha sonra özel uçakla Batman'a hareket etti. Sarıgül'ün Batman'da da tekerlekli sandalye dağıtım törenine katılacağı açıklandı. (Cihan Haber Ajansı)

Hiç yorum yok: